Блог статистикасы
196
Жазбалар
2744
Өтініштер
131838
Келушілер
Облыстық Басқармалар
(жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын)
Областные управления и департаменты
(финансируемые из республиканского бюджета)

Уполномоченый по этике

Қостанай облысының этика жөніндегі уәкіліте .


«Қостанай облысы әкімінің аппараты» ММ  

Әдеп жөніндегі уәкілі   

Сүйіндіков Қайрат

Жанділдәұлы

Мемлекеттік қызметшілерді және басқа да азаматтарды қабылдау әр айдың соңғы сәрсенбісінде жүргізіледі.

Қостанай қ. Әл-Фараби д. 66. каб.106

телефон: 8 (7142) 530-830

Е-mail: k.syundikov@kostanay.gov.kz



Ұзынкөл ауданының этикасы бойынша уәкіліте .


«Ұзынкөл ауданы әкімінің аппараты» ММ 
Әдеп жөніндегі уәкілі  
Әбдірахманова Нұржамал Жанмырзақызы

Мемлекеттік қызметшілерді және басқа да азаматтарды қабылдау әр айдың соңғы бейсенбісінде жүргізіледі.
Ұзынкөл ауданы, Ұзынкөл селосы , Мүсрепов көш., 14, каб. 306
телефон: 8 (71444) 2 13 90
Е-mail: n.abdrakhmanova@kostanay.gov.kz

_____________________________________________________________________________________________________________________

Мемлекеттік қызметшілерді қабылдау.



  2017 жылғы 2 қарашада Ұзынкөл ауданы әкімдігінің этикасы бойынша комиссары Н.Ж.Абдрахманов. жаңадан қабылданған мемлекеттік қызметшінің қабылдауын өткізді. Абдрахманова Нұржамал Жанмурзинқызы қабылдау кезінде азаматтық қызметшілердің этикалық кодексін түсіндірді.




2017 жылдың 16 қарашасында Ұзынкөл ауданы әкімдігінің этика жөніндегі комиссары Н.Ж.Әбдірахманов. Ұзынкөл ауылдық округінде жаңадан қабылданған мемлекеттік қызметкерді қабылдады. Қабылдау барысында Нұржамал Жанмурзиновна Абдрахманова Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет саласындағы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету және этика кодексі саласындағы заңнамасының сақталуын түсіндірді. мемлекеттік қызметшілер.




2017 жылдың 15 желтоқсанында Ұзынкөл ауданы әкімдігінің этикасы бойынша комиссары Н.Ж.Әбдірахманова жаңадан қабылданған мемлекеттік қызметшінің қабылдауын өткізді. Қабылдау кезінде мемлекеттік қызметшілердің этикалық кодексі түсіндірілді.





____________________________________________________________________________________________________________________

  Азаматтарды қабылдау.

2017 жылдың 28 қыркүйегінде Ұзынкөл ауданы әкімдігінің этикасы бойынша комиссары Н.Ж.Әбдірахманов. азаматтарды қабылдады. Қабылдау кезінде мемлекеттік қызметке кіру туралы, мемлекеттік қызметшінің қабылдайтын шектеулері туралы сұрақтар қойылды. Абдрахманова Нұржамал Жанмурзинқызы мемлекеттік қызметке мемлекеттік қызметтің барлық артықшылықтарын, сондай-ақ Мемлекеттік қызметшілердің этикалық кодексін қабылдауды тапсырды.




Дәрістер мен семинарлар.

Ресми этика нормаларын қатаң сақтау туралы 2 қазанда өткізілген аудан әкімі аппараттық кеңесінде талқыланды. Ұзынкөл ауданы әкімі аппаратының этикасы бойынша комиссары Н.Ж.Абдрахманова мемлекеттік қызметшінің телефон этикасының стандарттарын түсіндірді. - 15 пунктті қамтитын ережелер қарапайым және түсінікті барлық адамдарға арналған және бұл талаптарды сақтау қиын емес, - деді аудан әкімінің орынбасары. - Қоңырау шалушыға сәлем беріп, оған өзіңізді таныстырыңыз, ұйымыңыздың атын беріңіз. Сыртқы қоңырауларды қабылдағанда, екі әдіс қолданылады: «минималды» және «ең жоғары»: «минималды» тәсіл: сәлемдесу + ұйым атауы. «Максималды» тәсіл: «ең аз» + қабылдағышты алған адамның аты. Қоңырау шалушы абайлап, сіз оның қоңырауының сіз үшін маңызды екендігін көрсетіп, сіз оны көруге қуаныштымыз. Қандай тәсілдерді таңдауға және пайдалануға, өзіңізді шешіңіз. Олардың кез келгені сіз және сіздің ұйымыңыз кәсіпқой екеніңізді шалушыларға көрсетеді! 2-3-ші қоңыраудан кейін кіріс қоңырауларына жауап беріңіз. Бұл - телефон операторларын, компания хатшыларды, сенім телефондары қызметкерлерін және басқа да «телефон» қызметкерлерін «үйрету» деген заңдардың бірі. Дауысыңыздың үнін қадағалаңыз. Дау сіздің сұхбаттағышыңызға қандай адам екеніңіз туралы ақпарат береді. Сенің дауысыңызда тек қабылдауды ғана емес, сұхбаттағыңыздың көңіл-күйін де қалыптастырады. Телефонмен сөйлескенде, күлімсіреп, қуат пен ынта-жігерге толы болыңыз. Интонацияда күлімсіреп, оң көзқарас естіледі. Егер сіз қоңырау шалсаңыз, онда қоңырау шалудың мақсатына қоңырау шалып, қоңырау шалу мүмкіндігі туралы сұраңыз. Егер сіз осы жағдайға тап болмайтын адамнан сұрасаңыз, қоңырау шалушы адамды «іс-сапарға» (демалыста, аптаның соңында қайтып оралуға) мұқтаж екендігі туралы дереу айтып, дереу жалғанбаңыз. Тиісті тұлғаның жоқтығын хабарлау, қоңырау шалушыны ұстауға екі әрекет жасаңыз. Өзіңіздің көмегіңізді ұсыныңыз. Мысалы: «Сізге көмектесуге бола ма?» Немесе: «Сізге біреу сізге көмектесе алады?» Егер қоңырау шалушы ұсынылған көмекке келіспесе, хабарлама қалдыруды сұраңыз. Бұл келесідей: Мынадай (әріптесім жоқ) не берсем екен? Кім шақырды? Маған қоңырау шалған хабарды (жоғалған әріптеске) қалдыруға рұқсат етіңіз. Өзіңізді таныстырыңыз, өтінеміз. Сөйлесуді аяқтаған соң, әңгімелескеніңізбен қош болыңыз. Нұржамал Жанмурзинқызы телефон этикасының әрбір ережесі туралы егжей-тегжейлі тоқталды.





2017 жылдың 16 қарашасында Ұзынкөл ауданы әкімдігінің этика жөніндегі комиссары Н.Ж.Әбдірахманов. мемлекеттік қызмет салаларында, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және Ұзынкөл ауылдық округінде этика кодексі бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау туралы дәріс өткізді.




2018 жылы 16 қаңтарда Чапаев ауылдық округіне Әдеп бойынша өкілі Н.Ж. Әбдірахманованың сапары жүргізілді.Округтің мемлекеттік қызметкерлері мен бюджет саласындағы қызметкерлерге әдеп кодексі бойынша түсінік берілді.






.


хат жіберу